سخن نخست

 به کانال ما در تلگرام بپیوندید:

https://telegram.me/subsoilirrigation

کاربران محترم، سیستم آبیاری ارائه شده هیچ گونه سنخیت و تشابهی با کوزه و سفال ندارد. این قطعات با قابلیت تراوایی دهها سال و مستمر بوده که با ترکیبات خاص ساخته شده و با توجه به نتایج آن پیشرفته ترین و کارآمد ترین سیستم آبیاری جهان می باشد. کاهش مصرف آب تا یک دهم میزان فعلی و افزایش چهار برابری محصول، حذف سموم آفات و بیماری و کودهای شیمیایی، تولید محصول ارگانیک، نصب و بهره برداری بسیار آسان از ویژگی های سیستم می باشد. فریب کارگروه های حرامی را نخورید که با هدف فریب کشاورزان و فروش سیستم های غیرکارآمد فعلی تحت عنوان آبیاری نوین، گرفتن پورسانتهای کلان و نیز توسعه بحران ساختگی آب، غارت و چپاول، ایجاد فلاکت معاش و بیماری ناشی از مصرف مواد غذایی آلوده، به ذلت و تباهی کشاندن ملت و مهاجرت مانع از اجرای سیستم می شوند. متاسفانه شاهدیم که در دوره پسابرجام!!! دولتمردان با ذلت و حقارت و درحالیکه کاملا” از موارد فوق مطلع هستند، از کشورهای دیگر می خواهند مدیریت آب و غذای کشور ما را به عهده بگیرند!!!!! اینها ثمره سلطه کارگروه مکتب ابلیس بر آب، غذا، سلامت و حیات زیستی سرزمین و ملت ایران است.

ابتدا از بزرگوارانی چون : استاد گرانقدر جناب آقای مهندس کشاورز معاون محترم وزیر و رئیس سازمان تحقیقات کشاورزی وقت ، نماینده محترم مجلس جناب آقای مهندس یحیوی ، استاندار محترم وقت سمنان جناب آقای مهندس طهائی و جناب آقای دکتر مجیدی کمال تشکر و امتنان را دارم که زمینه های موفقیت در این راه را صبورانه فراهم نمودند .
از کلیه دانشجویان در مقاطع مختلف کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکترا و فوق دکترا در رشته های مختلف کشاورزی مصرانه می خواهیم برای درک و شناخت بیشتر از واقعیات و قابلیتهای نهفته در طبیعت که خدای رحمان و رحیم آنرا برای بشر و ادامه حیات بشر زمین به ودیعه گذارده با ما در تماس باشند .
ما صدها دستاورد نوین در زمینه کشاورزی و منابع طبیعی و … داریم که از درون هر یک دهها و صدها موضوع علمی و اجرائی بر خواهد خواست .
اینجانب نقلی از دبیر کل فائو می کنم که بعد از بازدید یکی از طرحهای اینجانب اعلام داشت ایران می تواند در برترین جایگاه علمی و اجرائی جهان قرار گیرد .
از کسانیکه معتقد بر رحمانیت و عدل و علم خداوند و متعهد به خدمت به سرزمین ایران و کره خاک و مردم جهان هستند می خواهم ضمن تماس با ما استحضار داشته باشند علم و دانش فعلی کشاورزی ایران متعلق به اعصار گذشته است کمااینکه کشاورزی کشور ما بعضا” و در اکثریت نقاط مانند هزاران سال پیش بلکه بسیار بدتر از آن دوران است .
بزودی مطالب و مقالات جامعی ارائه می کنیم و هر دستاورد را به تفکیک تعریف خواهیم کرد منتظر همت پویندگان و جویندگان علم و فناوری برخواسته از طبیعت پاک الهی هستیم .
بدانید آنچه ما در طبیعت به دست می آوریم قابلیت و توانی است که خالق این جهان بیکران به ودیعه گذارده و ما یابنده آنیم و دیگر هیچ جز نیت پاک و اندیشه پاک

با تقدیم احترامات
سید محسن حجازی
محقق ، مبتکر و مجری طرحهای ملی آبیاری زیر سطحی سفالی

 

 

در حال بارگذاری ویدئو ...

 

dividers

dividers

Picture-016-
Picture-017-
Picture-
Picture-052-
Picture-
felfel-golkhane-
felfel-golkhane-
felfel-golkhane-
felfel-golkhane-

این گواهی ثبت اختراع دارای تاییدیه علمی با امضای معاونت محترم وزیر و رئیس سازمان تحقیقات وزارت محترم کشاورزی وقت می باشد و پس از یک دهه تحقیقات علمی کاربردی صادر گردیده است.

 کما اینکه دهها سند مکاتبات محرمانه و فوق محرمانه تایید پروژه توسط مسئولین ارشد (ریاست جمهوری و وزارت محترم کشاورزی وقت ) موجود می باشد.

dividers

 

نمایش قابلیت‌های سیستم آبیاری زیر سطحی سفالی

نمونه ای از قابلیت های متعدد تراوائی قطعات آبیاری زیر سطحی سفالی متناسب با گونه های مختلف اعم از  باغی، زراعی، گلخانه ای و درختان مثمر وغیر مثمر وتولید چوب وجنگلکاری
دوستان توجه داشته باشند تراوائی در سطح تماس قطعه با خاک انجام میشود به عبارتی تراوشی که مشاهده میفرمائید در سطح حدود ۱۴۵۰ سانتیمتر مربع  صورت میگیرد واین موج تراوائی تا شعاع بیش از دومتر وعمق ۲/۵ متر قابل توسعه میباشد که معادل با سطح۳۱۳۰۰ سانتیمتر مربع محیط مرطوب میگردد .حجم را خودتان محاسبه کنید !!؟ نکته حائز اهمیت درصد رطوبت خاک در این شعاع و تهویه مناسب خاک و …..انچه تعریف گردیده …….تولید قطعات با قابلیت تراوائی بیشتر هم ممکن است ولی لزومی ندارد ….از یک لیتر در ۲۴ ساعت تا ۲۴ لیتر در ۲۴ ساعت و اندازه های مختلف …..
توضیحات بیشتر در کانال تلگرام به ادرس @subsoilirrigation}

در حال بارگذاری ویدئو ...

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید